Alla inlägg den 31 augusti 2009

Av Ina - 31 augusti 2009 20:48


Augusti idag. Shit!

September imorgon, börjar kännas i vindarna att hösten är på väg...Lite sorgligt hade gärna haft varmt och härligt lite till, höstn är ju oxå vacker med alla färger men gillar inte när det är kallt...

Behöver köpa ny jacka till mig och vinterskor till Hanna, kollade hennes vinterkläder och de passar till hösten. Toppen! Behöver man inte köpa det...Känns som hon växt ur sina kläder, tur jag har köpt massor med nya. Får börja använda dem snart...

Av Ina - 31 augusti 2009 20:44


Måndagar på jobbet är helt sjuka, lite personal och mycket att göra. Kommer vara vanligt nu efter de sagt upp alla vikarier...

Har sprungit som en jubelidiot idag...gjort allt och inget, fick stanna upp och tänka efter vad jag höll på med.

Träffade "mina" studenter idag oxå, verkar vara mysiga tjejer! En som jobbat mycket inom vården och en som inte jobbat alls...får hoppas det blir bra...

Hanna hade haft det bra på dagis, var ledsen när Roger lämnade henne. Klart 5 veckor hemma sen bara bli lämnad sådär...


Imorgon börjar en liten del av min makeover, klippning och färgning...BEHÖVLIGT! Lägger in bild när det är klart

Ovido - Quiz & Flashcards