Alla inlägg den 15 augusti 2009

Av Ina - 15 augusti 2009 14:15


Regnet öser ner typiskt vi som skulle grilla...suck! jaja

Fam Gottfridsson kommer ikväll och firar Roger, de kan inte följa med till Öland.

Och Roger jobbar vilket innebär att jag får ta hand om marktjänsten+ springa och jaga Hanna. jag är på ganska dåligt humör idag...Blir avbruten hela tiden får inget gjort...

 nehä får ta tag i köttet nu...


Hoppas ni får en bra lördag!

Av Ina - 15 augusti 2009 14:08


Fyllde år igår. Fick frukost på sängen av man i kalsonger och dans av dottern.

Vi gjorde inte så mycket under dagen utan myste och slappade.

På kvällen mötte vi upp mina föräldrar, svärföräldrar,Rogers bror,  min syster med barn på Vägga rökeri. Mycket gott och så mysigt!

Efter vi ätit gick vi en runda sen åt vi glass.

Jag fick en fjärilsbuske, en korg med smultronplantor och presentkort. Toppenpresenter!


När vi kom hem la vi Hanna sen gick vi in till grannarna på ett glas vi. De sa att de tyckte så mycket om oss och det är ömsesidigt! =))


Är väldigt nöjd med min dag iallfall!

Av Ina - 15 augusti 2009 11:37


behöver KAFFE

Av Ina - 15 augusti 2009 11:37


Väldigt nära ett nervsammanbrott

Ovido - Quiz & Flashcards