Alla inlägg den 20 augusti 2009

Av Ina - 20 augusti 2009 20:57


Imorgon fyller min underbara man 30 år!

Jag älskar honom av hela mitt hjärta även om jag emellanåt blir galen på honom men det är kärlek det...

Vi kommer fira honom hela helgen på Öland (så håll tummarna för bra väder)

Han får hela resan av mig + en liten bonus som han får imorgon. Han har även önskat pannkakstårta till frukost så det ska Hanna och jag göra till honom.

Vet inte hur mycket pengar jag lagt på denna resa men det är han värd (om 2 år blir det hans tur att pröjsa!)


 roger älskar att grilla!



Av Ina - 20 augusti 2009 20:39


Jag, Hanna, Sofia och Alice har haft en heldag på stan. Alice började med att bajsa så Sofia fick byta i bakluckan...hahaha börjar bra!

Vi strosade runt och småpratade samtidsigt som jag sa "Nej hanna, nej Hanna, sitt ner Hanna"....om man stått och lyssnat måste det låta ganska roligt...

Maten gick ganska bra...Skulle byta blöja på Hanna så vi går in på toaletten, allt flyter på tills jag sätter mig, då låser Hanna upp dörren så vem som heslt hade kunnat komma in för det gick inte att låsa igen!!! Suck denna lilla huligan....=)

Handlade faktiskt ingenting till Hanna utan bara lite smått till mig, ganska duktig

Hon sov väl ca 20 min inget bra alls. Nu ikväll har hon skrikit länge och så är hon snorig oxå...lilla stackaren.

Roger hade varit duktig när vi var iväg, byggt räcke på ena sidan...blir så bra!! Nu väntar vi på fönstret.

Ovido - Quiz & Flashcards