Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Ina - 17 augusti 2009 20:11


jag anser att när man får något eller någon hjälper till ska man säga tack. (jag kanske har glömt någon gång isåfall ber jag personen om ursäkt)

Men jag tycker nog att jag är duktig på att säga tack ibland kanske för mycket.

Men jag gav en sak till en kompis och hon har inte sagt något om innehållet. hur ska jag tolka det? Det var inget speciellt men tanken som räknas!

Och ett tack är väl inte för mycket begärt tycker jag

Av Ina - 17 augusti 2009 20:08


Sista semesterveckan för mig...

Idag har Roger, jag, Johan & Nellie varit på Marinmuseet. Det var roligt!

De var tvugna att åka hem idag för Nellie skulle börja på ridskolan och Johan hade pingis. Syrran hade fått jobb 2 dagar (håller tummarna att hon får MER!)

Vi var ganska trötta efter de åkt...myste med Hanna, gick en runda men hon var supertrött efter att ha busat med kusinerna och mormor så vi la henne tidigt.

Nu sitter vi vid varsin dator och "slappar". Ska zappa och se om det finns något på alla kanalerna...

Av Ina - 17 augusti 2009 20:02


Hann & orkade inte skriva igår eftersom jag var uppe tidigt. redan kl 06...

Jag, Mia och svärmor skulle stå och sälja på loppisen. Hade asat med mig massor av bråte men fick tyvärr inte så mycket sålt utan fick asa hem det igen...

Jag blir emellanåt så irritertad på våra mörkhyade invånare, de prutar på ALLT! även om det är så billigt att det är skrattretande....blir så irriterad!

Så jag kommer inte stå där på ett tag! Kommer att skänka allt bråte till Röda korset.

När jag kom hem hade Roger, gotte och svärfar byggt en av väggarna på altanen. Mamma passade barnen. De större barnen hade suttit vid tvn...stackarna!

Men så fint det blir på altanen, lite mera lä. Ska lägga ut bilder!

 Efter ens tund kom även Håkan & barnen så det var verkligen fullt hus här.

När byggarbetarna åkt hem kollade vi film. gick och la mig tidigt men kunde såklart inte sova...


Av Ina - 17 augusti 2009 20:00


Efter att fam Gottfridsson hade åkte hem fick Mia ett sms från en jobbarkompis som KUNDE jobba för henne i helgen så de kan åka med till Öland! Toppen tyckte såklart vi! Hanna gillar verkligen sin faster "Ia"

Det verkar som det mesta har ordnat sig! "håller tummarna"

Ovido - Quiz & Flashcards