Direktlänk till inlägg 24 februari 2010

sjuklingen

Av Ina - 24 februari 2010 15:21


Hanna har knappt sovit något inatt heller, var uppe vid 06 sen somnade vi om till 08. åt lite frukost, hanna har inte hostat så mycket men när vi skulle sova lunch hostade hon en del men fick lite sömn, jag oxå.

så vi har mest kollat tv idag och slappat omkring i pyjamaserna.

tog feber för en stund sedan 38,7 så den har stigit igen...får nog ringa doktorn imorgon om inte febern släpper, det är ju inte bra de har det för länge....

Roger kommer hem sent idag oxå...drygt! ta allt hela dagen + kvällen oxå...han kommer vara jättetrött när han kommer hem eftersom han inte heller har fått sova...

suck! jobbigt är det

 
 
Ingen bild

Jeanna

24 februari 2010 15:42

Man blir knäpp ab att inte för sova! =o(
Stackars lilla gumman! Hoppas hon frisknar til snart!

 
Ingen bild

Syster Yster

24 februari 2010 17:11

Krama sjuklingen från mig♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ina - 9 december 2012 21:17

  Hanna och jag sov till kl 08, det gillar mycket! Ändå var Hanna trött....vi myste med Roger på morgonen innna han körde till jobbet och vi körde mot Mörrum och det årliga pepparkaksbaket! Det var klass 1 varning så jag var lite velig om jag skull...

Av Ina - 22 november 2012 21:23


  Hanna bäddade ner alexander i deras små fotöljer framför tvn     ...

Av Ina - 22 november 2012 21:20

En dag när vi var i karantän var det helt underbart väder så vi gav oss ut i skogen, gick inom Doppet och köpte kakor att fika på. Det var underbart! 2 timmar lekte vi i skogen innan vi gav oss hemåt, barnen gillade verkligen det! Hanna klättrade o...

Av Ina - 22 november 2012 21:01


  Stort grattis till Mattias och Barbara som fick en liten Walter den 17 nov!     ...

Av Ina - 22 november 2012 20:48

  Alexander har lämnat ett avföringsprov för att doktorn skulle kunna utesluta att diarréerna beror på någon tarminflammation...jag har varit lite orolig för att det skulle visa något, fick ett papper hem i veckan om att doktorn skulle ringa någon ...

Ovido - Quiz & Flashcards