Alla inlägg under februari 2010

Av Ina - 4 februari 2010 19:19


Livet blir inte alltid som man tänkt sig...Vissa saker går inte att planera...

Av Ina - 4 februari 2010 19:06


I onsdags jobbade jag kväll och det var riktigt busväder så jag fick sova hos en jobbarkompis! Så snälla tjejer jag jobbar med! =)

Hon bodde i en fin 3.a med sin kille så jag fick tom eget rum...inte illa!

Man sover ju inte så bra när man sover borta bara och när jag kom till jobbet var det ganska mycket att göra, prover på ALLA mina patienter+blodsocker+ att de helst ska bli klara till frukost+ massor annat. Shit va mycket det var!!! Jag var själv undersköterska men en sjuksköterska hade ute tur men hon sprang med mycket annat....som vanligt...lite drygt, skällde lite på dem på eftermiddagen när jag var så jäkla trött.

Jag har en gymnasieelev som läser till uska, henne körde jag järnet med...nu är det dax för henne att frigöra sig lite från mig. Hon är så väldigt tyst att det är svårt....

Hon frågar inget, tycker inget...jag undrar om hon tycker det ens är roligt med praktik...

Sen på eftermiddag hade totalt 9 patienter som skulle läggas in och det är MYCKET! Jag fick 3 på min sida och jag hade ingen aning om vad de ens hette eftersom jag inte hade hunnit ta rapport...gah! Jag var gråtfärdig/tom när jag körde hem. Hanna är ju alltid sp gnällig när man hämtar henne från dagis så man är inte precis vänner hemma...

usch!!

Av Ina - 1 februari 2010 21:13


Idag var det skönt att bara va hemma,blir så trött när vi är iväg...Vi har gjort det vanliga- byggt lego, läst, pusslat, lekt med lera...har varit lite lat så vi har inte varit ute mycket snöade ju som attan på em så jag höll oss inne. Vi tog en runda hela familjen på kvällen istället.


Nu är det februari...En del födelsedagar även här alla helger är uppbokade av kalas eller jobb...känns ju sådär...även mars blir det 2 helger av kalas....Vet faktiskt vad jag ska köpa till några iallfall, ger ju inte för så mycket längre...det går inte...


Jag vill ha vår nu känner jag, är trött på snö! Vill ha ljus!!! Bort med snön så jag kan cykla! MÅSTE röra mig mer!

Ovido - Quiz & Flashcards