Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Ina - 11 januari 2010 20:16


Har varit ledig idag.

Trött som vanligt men Hanna och jag har ändå haft det ganska mysigt!

Hon fick den 2:a sprutan idag oxå mot influensan.

När vi satt och läste kissade hon på mig, hon tittade väldigt undrande på mig när jag skrek till...det blev ju blött! =)

Bakat muffins till dagis imorgon, de ska ha kalas för Hanna och Illse

Av Ina - 11 januari 2010 20:13


Glömde ju skriva att vi varit hos syrrans fd kille och hälsat på. Han har köpt ett hus i Mörrum, det hade verkligen potential. Mycket garderober och förvaring...

Johan busade hela dagen med Hanna, en pingisboll och en soptunna kan vara jätteroligt om man är 2 år...=)

När vi kom hem packade jag ner de sista julsakerna, nu måste jag köpa lite nya lampor! Mörkt...

Ovido - Quiz & Flashcards