Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Ina - 26 januari 2010 19:35


Idag fyller då "lilla" Alice 1 år!

Vi kom hem till dem kl 10, vi är ju då uppe tidigt och 10 känns som lunch för oss. Imorse vaknade hanna vid 5.30 som vanligt trött och gnällig så jag gav henne ny blöja och välling men tro inte hon skulle sova. nej hon skulle gå runt och skrika pappa och gnälla 1 timme istället! Tillslut somnade vi båda och sov till 8.15 så gött!

Vi fick lunch hos Sofia och Alice, sen blev det en promenad i det kalla men underbara vädret. Hanna sov ingenting! Suck! Jajja bara gilla läget när vi kom tillbaka blev det kaffe och god citronkaka. Sofia hade hittat en färdig sats med kaka, form och dekoration och den var supergod! Mummsigt! Tjejerna tyckte oxå det var gott!

De lekte ganska bra ihop även om Hanna kände att hon hade lite övertag, vi kunde ändå sitta ganska lugnt och snacka om allt mellan himmel och jord. Behövde jag!

Vi körde hem tid 15 tiden, satte Hanna i bilen pang så sov hon!

Roger var redan hemma när vi kom hem, mysigt! Hans nya högtalare hade kommit så han var tvungen att hämta dem..=)

De var fina och de låter bra oxå! Tycker ju det är ganska onödiga prylar men han tycker ju det är roligt så!

Fick även min lönelapp idag, riktigt trevligt. 2ooo kr extra är aldrig fel, blir nog lite kläder till mig! Ska bara hitta en dag jag ska handla oxå...


nu ska jag sluta svamla och mysa med gubben en stund

Ovido - Quiz & Flashcards