Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Ina - 22 januari 2010 20:59


Verkar som de flesta ska hålla igen och äta nyttigare även detta år...varför har man samma nyårslöfte varje år?


Jag har sagt att jag ska börja träna Yeah right! Kommer aldrig iväg, behöver någon som drar iväg mig...men har tyvärr ingen...

När det blir lite bättre väder SKA jag ta hit min cykel som fortfarande bor i pappas källare i K-hamn....älskar att cykla!

Men även vi har börjat äta nyttigare (GI) och jag gör sitt ups varje kväll innan läggning....

Men jag saknar att träna men...


Fredag igen, Hanna och jag har varit hemma. Bara myst, lekt och sovit lunch tillsammans. så mysigt!

Hon är fortfarande kvar i perioden att hon inte ska äta...äter 2-4 skedar mat sen säger hon tack så mycket...Alla säger att hon äter det hon behöver...joo men ...

ska jobba lördag söndag...hopps det går snabbt sen är jag ledig 2 dagar till. På tisdag ska jag å Hanna på 1 års kalas hos Alice, tänk att den lilla stumpan är 1 år och lika busig som Hanna...=)

Hehe där har Sofia att göra...


Trevlig helg på er

Ovido - Quiz & Flashcards