Alla inlägg den 29 januari 2010

Av Ina - 29 januari 2010 19:44


Detta året blir ett hektiskt år, många som ska ha barn, det blir ett bröllop, och kanske en del födelsedagar/fester eftersom många fyller jämt...Ojojoj mycket!

Skoj skoj!

Får börja spara pengar nu till alla presenter...=))


Konstigt att allt händer på en gång...

Av Ina - 29 januari 2010 19:38


Idkväll skulle vi ha varit ute med Fia och Simon men fick stanna hemma även denna gången...När jag hämtade Hanna på dagis berättade fröken att hon haft diarrée, jaja tänkte jag det kan hon ha ibland...Men när vi kom hem kom det och då fortsod jag att det måste vara maginfluensa för det luktade %#&%¤"#....stackars stumpan! Och oss oxå för alltid när vi bokar något roligt och trevligt blir någon sjuk, vi sitter här på kvällarna och glor så något roligt måste man ju göra!

Men vi fick boka om...Så nästa helg är fullbokad istället, 2 kalas....

Jag ska kanske åka till K-hamn imorgon och fika lite med syrran behöver även inhandla lite kläder...och kanske får Roger åka sjlv till Abbes dop på söndag om Hanna får mer diarree.


Ikväll blir det då som vanligt en kväll vid datorn och tvn...Båda är jättetrötta! Blir nog att lägga sig tidigt!


Igår la jag mig kl 21 somnade som en stock, hur lätt som helst och skönt sov jag! NICE! Och en lugn och skön dag på jobbet! fantastiskt och ovanligt!


Trevlig helg på er!

Ovido - Quiz & Flashcards