Alla inlägg den 31 januari 2010

Av Ina - 31 januari 2010 19:29


Ja denna helgen började då med att Hanna hade diarree, konstigt nog slutade det på fredagskvällen så på lördagen ringde vi runt och kollade om vi fick komma på Abbes dop på söndagen. Rogers föräldrar undrade om vi ville sova hos dem på lördagkvällen så vi åkte dit. Roger hade sett fram emot att basta!

Jag åkte in en runda till K-hamn men f-n va kallt det var! Hade velat ha mina termobyxor på mig...Men handlat blev det, alla presenter jag skulle ha, en julduk för halva reapriset, 2 Esprit toppar. tror det var allt. Det var roligt att handla gör det så sällan...var dock inte sugen på att handla kläder när det var så kallt får vänta tills vårkläderna kommit mer. Och nu kan jag ju handla till bröllopet i maj!

Väl i Svängsta igen blev det middag sen fick jag och Hanna bada bubbelbad, det var mysigt! Lyxigt! Hanna var med en stund sen fick jag några ensamma minuter själv...mmm härligt!

Och sen fick Roger basta, som han har längtat! Hade vi haft plats hade han byggt en direkt! Jag svimmar bara så det är inget för mig...=)

Vi gick och la oss tidigt för vi var jättetrötta!

Hanna sov ganska länge imorse, vaknade vid 05 tiden och skrek efter sin pappa sen somnade hon om hos mig och sov till 7.30 vilket är lyx!

Frukost och sen skulle alla göra sig iordning för Abbes dop, Ante var fadder.

Kände INTE för att gå ut när det var 14 minus.. BRRR

Dopet flöt på bra, Hanna satt som ett ljus, pratade lite och tittade. Abbe skrek lite men annars lugnt. Sista 15 min tyckte Hanna det var tråkigt...

Sen blev det mat och tårta i Hällaryds klubbstuga. Lite nerövs att det skulle vara kallt därinne men kaminen eldades det för fullt i så det var härligt!

Köpte en pizza på vägen hem får ta tag i GI nästa vecka igen..

skönt att vara ledig imorgon och bara slappa!

Av Ina - 31 januari 2010 19:26


YES det blir bröllop detta året! Såg mörkt ut ett tag sen ringde min lillebror och berättade att de skulle gifta sig den 22 maj!

Nu blir det (tyvärr) inget kyrkobröllop men hoppas ändå jag får vara med när de säger ja till varandra!

Sen blir det bröllopsfest verkade som det skulle bli ganska många så nu har de några hektiska månader framför sig för det är MYCKET att tänka på! =)


Skoj ska det iallfall bli!

Ovido - Quiz & Flashcards