Direktlänk till inlägg 31 januari 2010

Spa+dop

Av Ina - 31 januari 2010 19:29


Ja denna helgen började då med att Hanna hade diarree, konstigt nog slutade det på fredagskvällen så på lördagen ringde vi runt och kollade om vi fick komma på Abbes dop på söndagen. Rogers föräldrar undrade om vi ville sova hos dem på lördagkvällen så vi åkte dit. Roger hade sett fram emot att basta!

Jag åkte in en runda till K-hamn men f-n va kallt det var! Hade velat ha mina termobyxor på mig...Men handlat blev det, alla presenter jag skulle ha, en julduk för halva reapriset, 2 Esprit toppar. tror det var allt. Det var roligt att handla gör det så sällan...var dock inte sugen på att handla kläder när det var så kallt får vänta tills vårkläderna kommit mer. Och nu kan jag ju handla till bröllopet i maj!

Väl i Svängsta igen blev det middag sen fick jag och Hanna bada bubbelbad, det var mysigt! Lyxigt! Hanna var med en stund sen fick jag några ensamma minuter själv...mmm härligt!

Och sen fick Roger basta, som han har längtat! Hade vi haft plats hade han byggt en direkt! Jag svimmar bara så det är inget för mig...=)

Vi gick och la oss tidigt för vi var jättetrötta!

Hanna sov ganska länge imorse, vaknade vid 05 tiden och skrek efter sin pappa sen somnade hon om hos mig och sov till 7.30 vilket är lyx!

Frukost och sen skulle alla göra sig iordning för Abbes dop, Ante var fadder.

Kände INTE för att gå ut när det var 14 minus.. BRRR

Dopet flöt på bra, Hanna satt som ett ljus, pratade lite och tittade. Abbe skrek lite men annars lugnt. Sista 15 min tyckte Hanna det var tråkigt...

Sen blev det mat och tårta i Hällaryds klubbstuga. Lite nerövs att det skulle vara kallt därinne men kaminen eldades det för fullt i så det var härligt!

Köpte en pizza på vägen hem får ta tag i GI nästa vecka igen..

skönt att vara ledig imorgon och bara slappa!

 
 
Emma

Emma

1 februari 2010 07:03

Vad synd att ni inte hörde av er på lördagen, då hade vi ju kunnat komma förbi i alla fall!

http://www.emmisenslillablogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ina - 9 december 2012 21:17

  Hanna och jag sov till kl 08, det gillar mycket! Ändå var Hanna trött....vi myste med Roger på morgonen innna han körde till jobbet och vi körde mot Mörrum och det årliga pepparkaksbaket! Det var klass 1 varning så jag var lite velig om jag skull...

Av Ina - 22 november 2012 21:23


  Hanna bäddade ner alexander i deras små fotöljer framför tvn     ...

Av Ina - 22 november 2012 21:20

En dag när vi var i karantän var det helt underbart väder så vi gav oss ut i skogen, gick inom Doppet och köpte kakor att fika på. Det var underbart! 2 timmar lekte vi i skogen innan vi gav oss hemåt, barnen gillade verkligen det! Hanna klättrade o...

Av Ina - 22 november 2012 21:01


  Stort grattis till Mattias och Barbara som fick en liten Walter den 17 nov!     ...

Av Ina - 22 november 2012 20:48

  Alexander har lämnat ett avföringsprov för att doktorn skulle kunna utesluta att diarréerna beror på någon tarminflammation...jag har varit lite orolig för att det skulle visa något, fick ett papper hem i veckan om att doktorn skulle ringa någon ...

Ovido - Quiz & Flashcards