Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Ina - 9 maj 2010 10:32


När jag kom hem igår lördag var fam Ahlér från Asarum här.

De hade en fråga till mig, om jag ville vara fadder till William. Han ska döpas den 6/6 såklart jobbar jag då. Man blir chockad när man får en sån fråga, överväldigad och glad! Såklart vill jag det måste ordna med ledighet bara...

Det är ju en ära!

Av Ina - 9 maj 2010 10:28

Då var det dax för möhippa för Lisa, innan jag kom (eftersom jag jobbade) hade de varit på Kreativum, hade jag oxå velat vara med på verkade så roligt!

Men när jag kom till Emelies lägenhet myste de med chips och dricka. Lisa skulle göra en lergubbe av Martin och skriva en dikt. Vi sjöng också Lips (älskar det!)

och alla hade köpt något som Lisa skulle gissa vem det var ifrån.

Kl 18 åt vi middag på Karlmans. Lisa var så fin i sin Pippiklänning och peruk. Hon verkade vara nöjd med sin dag, det blev många skratt.


       

Av Ina - 9 maj 2010 10:23


Vi var några på jobbet som skulle beställa ihop...när jag skulle beställa 2 klänningar fanns såklart den ena inte, skulle då beställa en annan...den var oxå slut!!! PANIK! så det blir 1 st klänning men vi får se...måste kolla lite i affärerna oxå ha något spm backup....fan vad jag känner mig stressad över detta!

Ovido - Quiz & Flashcards