Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Ina - 24 maj 2010 20:05


Roger åkte iväg redan kl 05, skulle till Sholm på utbildning. Hanna och jag gick upp vid 07 tiden.

Vädret var inget vidare imorse men vi gick ut innan lunch, då ville Hanna sova och hon somnade som en stock i vagnen...så det blev lunch vid 13 för henne. jag tog macka och kaffe, passade på att sätta mig ner och läsa lite när hon sov annars springer man efter henne hela tiden!

Vi var ute en stund efter hon ätit men då började det åska och mörka moln drog in...usch tänkte jag det blir oväder. Det kom en pytteregnskur sen blev det toppenväder...konstigt! Så vi gick ut och var ute några timmar till.

Hanna badade och sen somnade hon ganska snabbt ikväll, trött efter all frisk luft.

Och nu sitter jag här och slappar, tror jag ska flytta över till soffan för att sen börja förbereda morgondagen. Eftersom roger inte är hemma får jag lämna hanna och då måste allt klaffa för tiden är knapp om jag ska hinna till jobbet kl 07.

Ska förbereda det jag kan iallfall! =)

Ovido - Quiz & Flashcards