Alla inlägg den 21 maj 2010

Av Ina - 21 maj 2010 18:37


Trodde att det skulle vara fint väder idag också men tji fick vi då regnet verkligen vräkte ner hela morgonen. Roger tog sovmorgon idag så vi åt frukost tillsammans. mysigt!

Han hade ordnat grillfest på jobbet så det var verkligen synd på vädret. Roger älskar ju verkligen att grilla så han hade handlat mat och förberett igår. Hopaps de får en bra kväll, får se när han kommer hem.


Idag har jag städat och tvättat innan Hanna och jag packade in oss i bilen för en lekdag med Lagerströms. Hade planerat picknick i Brunns parken men vi fick mysa inne istället. Kl 11 var båda tjejerna sura och bråkiga så vi gjorde lunch lite tidigare, mammorna hinkade i sig lite kaffe för att orka...=)

2 väldigt intensiva små damer vi har.

Alice slocknade efter lunchen, Hanna tog det längre tid för. Hade ett sammanbrott i vagnen innan hon somnade av utmattning, hela Ronneby hörde nog hennes skrik.

Puh! Vi hann väl sitta 10 min kanske själva innan Alice vaknade...jaja bara att börja leka igen...

Vi passade på att gå ner på stan oxå, skulle haft en sommarhatt till Hanna men hittade inte någon men ett jättefint set med katten Jansson på Lindex hittade jag men jag köpte faktiskt inte det...vill men hanna har så mycket kläder...

Köpte trosor och present till Fia och Simons Isak eller Elias.

Tog en fika innan jag och Hanna åkte hem, ångrar att jag inte köpte blommor också men det var tillräckligt jobbigt att ta sig hem, så kvavt!!!

Nu sitter hanna och tittar på lilla sjöjungfrun, vi är trötta båda två. Ska få henne att sova innan  20 tänkte jag, imorgon ska hon vara med farmor. De skulle visst till Holjemarknad...beror väl på vädet antar jag men jag HOPPAS det blir fint väder för Lisas och Martins skull!


Trevlig helg på er!

Ovido - Quiz & Flashcards