Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Ina - 25 maj 2010 22:09


Roger var i Stockholm så jag fick både lämna och hämta hanna på dagis idag men det gick jättebra. hade tom lite tid över på morgonen!

Hon sprang glatt in på dagis utan att krama mig ens...hade tagit med hennes foppatofflor för jag trodde det kunde blivit fint väder idag men oj så fel jag hade!

När jag kom och hämtade henne var de på väg ut i blåsten, hon hade ett regnställ som var alldeles för litet! dålig mamma! Så jag "räddade" henne från att bli mer förkyld, hon såg inte klok ut, stackars barn! =)

Tror jag har ett till som är större...känns lite meningslöst att köpa nygg för det är SOMMAR nu! vill det iallfall!

Imorgon jobbar jag kväll, hoppas på lite sovmorgon...hoppas kan man ju!

Vi hade det lugnt på jobbet idag men det fyllde på sig med patienter innan vi gick hem, så typiskt! får aldrig ha det lite gött och lagom...har ofta ont på jobbet eller efter i magen....så trångt och bökigt på salarna...jaja inte så långt kvar nu

Ovido - Quiz & Flashcards