Direktlänk till inlägg 29 december 2011

ingen bra dag

Av Ina - 29 december 2011 20:59


Stimmigt på jobbet, blev liksom aldrig färdig med morgonarbetet...tillslut var det klart då skulle jag äta lite också...och efter det gick tiden i turbofart!

Vi har en dam som beställer förrådet, hon var ledig idag och det fattades katetrar- då fick jag det i uppgift att ordna det. gick och hämtade sakerna p min rast, hade aldrig hunnit annars...usch och fy! Känns inte som jag hunnit med patienterna alls, bara sprungit omkring...en blev dålig så då blev det mycket med honom och så slutade jag kl 14...skönt men passar verkligen inte vår avdelning då många patienter och undersökningar är på em och de andra inte börjar förrän 13.30

Men jag kom iväg och styrde bilen mot citygross...shit vad folk!

Men jag fick hem x antal kassar och ändå kändes det som jag glömt något...Handlade även lite gott till jobbet på lördag...frossa ska vi iallfall göra...=)

Barnen blev så glada när jag kom hem, de sprand omkring i sina pyjamaser fortfarande så de hade haft en mysig dag hemma med sin pappa. Det blir lite jobbigt på kvällarna bara när alexander klättrar på stolarna och håller på att ramla eftersom han är trött...det är det jobbigaste med honom just nu! Annras är han faktiskt riktigt duktig, lyssnar på en hel del saker man säger till honom även om han inte kan bekräfta genom språket ännu, han pratar inte så mycket men han förstår!


imorgon kommer våra vänner kl 16, det ska bli mysigt! Ev kommer fam Gottfridsson hit på nyårsafton så jag träffar dem när jag kommer från jobbet, mys mys!

Blir bra! =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ina - 9 december 2012 21:17

  Hanna och jag sov till kl 08, det gillar mycket! Ändå var Hanna trött....vi myste med Roger på morgonen innna han körde till jobbet och vi körde mot Mörrum och det årliga pepparkaksbaket! Det var klass 1 varning så jag var lite velig om jag skull...

Av Ina - 22 november 2012 21:23


  Hanna bäddade ner alexander i deras små fotöljer framför tvn     ...

Av Ina - 22 november 2012 21:20

En dag när vi var i karantän var det helt underbart väder så vi gav oss ut i skogen, gick inom Doppet och köpte kakor att fika på. Det var underbart! 2 timmar lekte vi i skogen innan vi gav oss hemåt, barnen gillade verkligen det! Hanna klättrade o...

Av Ina - 22 november 2012 21:01


  Stort grattis till Mattias och Barbara som fick en liten Walter den 17 nov!     ...

Av Ina - 22 november 2012 20:48

  Alexander har lämnat ett avföringsprov för att doktorn skulle kunna utesluta att diarréerna beror på någon tarminflammation...jag har varit lite orolig för att det skulle visa något, fick ett papper hem i veckan om att doktorn skulle ringa någon ...

Ovido - Quiz & Flashcards