Direktlänk till inlägg 6 mars 2012

SOOL

Av Ina - 6 mars 2012 21:01


Härligt när solen skiner, men det är ganska kyligt när man kommer ut.

Idag passade Maria barnen en stund medans jag och roger var på mjölkallergiskola....gav väl inte jättemycket, vi fick massor med broschyrer vad det finns för olika saker att ersätta mjölken med. Båda två kände att vi har ganska bra koll eftersom vi har haft det så länge nu. Men det känns bra att ha fått numret till dietisten Om man behöver fråga något!

Vi ska kolla lite hur mycket kalcium han får i sig om han kanske behöver kalktabletter, han gillar ju inte att dricka havremjölken...och ost får han inte äta...

Det tog 30 min, körde inom och handlade lite snabbt innan jag körde hem. Maria och barnen hade haft det bra, pappa hade även kommit.

vi har lekt, varit ute, fikat...jag har varit såå trött men alexander vaknade tidigt och så är det "den" veckan nu...då blir jag så otroligt trött och godisssugen...och vi har massa gott i skåpet men jag ska INTE! Har varit duktig och tränat idag, stationsträning. det kommer ge mig en rejäl träningsvärk imorgon men vad effektivt det är!! Var ganska svettig! NICE! =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ina - 9 december 2012 21:17

  Hanna och jag sov till kl 08, det gillar mycket! Ändå var Hanna trött....vi myste med Roger på morgonen innna han körde till jobbet och vi körde mot Mörrum och det årliga pepparkaksbaket! Det var klass 1 varning så jag var lite velig om jag skull...

Av Ina - 22 november 2012 21:23


  Hanna bäddade ner alexander i deras små fotöljer framför tvn     ...

Av Ina - 22 november 2012 21:20

En dag när vi var i karantän var det helt underbart väder så vi gav oss ut i skogen, gick inom Doppet och köpte kakor att fika på. Det var underbart! 2 timmar lekte vi i skogen innan vi gav oss hemåt, barnen gillade verkligen det! Hanna klättrade o...

Av Ina - 22 november 2012 21:01


  Stort grattis till Mattias och Barbara som fick en liten Walter den 17 nov!     ...

Av Ina - 22 november 2012 20:48

  Alexander har lämnat ett avföringsprov för att doktorn skulle kunna utesluta att diarréerna beror på någon tarminflammation...jag har varit lite orolig för att det skulle visa något, fick ett papper hem i veckan om att doktorn skulle ringa någon ...

Ovido - Quiz & Flashcards