Direktlänk till inlägg 15 juli 2012

festivalhelg

Av Ina - 15 juli 2012 21:20


Är riktigt seg och har lite huvudvärk=vätskebrist.

Men vilken helg! Så roligt!

Jobbade ju torsd-fredag, vi hade 4 patienter på 4 personal och 2 åkte hem på fredagen. Jag slutade 14 åkte inom CG och handlade det sista i love självscanning!!

Kom hem då hade min underbara man lämnat barnen hos mormor, städat och plockat undan så jag behövde inte göra någonting när jag kom hem...Mia, Gotte och Ante kom lite innan 17 vi grillade och gade det superbra tills vi skulle se Status Quo, vädret kunde dock varit bättre men det var uppehåll iallfall! Vilka härliga gubbar! Gillade deras framträdande jättemycket, bra musik och rock! Även om medelåldern var 40+ så var det bra stämning!

När vi kom hem spelade vi guitar hero, man behövde inte slänga sig i säng då vi inte hade några barn som skulle väcka oss...vi hade dock en Gotte som väckte oss kl 08 med frukost, trevligt men liite för tidigt för oss andra...=)

Lördagen lullade vi mest omkring hemma, åt gott och bara hade det mysigt! Vid 15 kom Lollo och Fredde och förgyllde vår kväll, så roligt!Vi fick även besök av Jeanna och hennes blivande man, har inte träffat henne sen vårt bröllop så det var verkligen på tiden! =)

Vi spelade guitar hero, grillade, drack flädergrogg och dansade på altanen medans regnet öste ner!

Precis lagom tills vi skulle se Loreen slutade det! Tack för det!!

Jag och Mia fick verkligen ingen bra plats, hade några långa killar framför oss och de ville inte ha oss på sina axlar...taskigt! Det suger verkligen att vara kort vid festivaler!!! Loreens framträdande var riktigt kasst! Hon "sjöng" i 25 min och sen var det slut...Många hade kommit baraför henne...men Lollo och elin fick kram och autograf (skulle stannat kvar)

Hoffmaster som var efter var väl inte superbra men de fick igång alla, bra "hopp och studs" musik! Roger ville se Ac/DC jam som var sist men de var verkligen inte bra! De hade bytt ut alla bandmedlemmar och sångaren höll inte måttet så vi gick hem!

Sov till kl 09 idag söndah, åt frukost, kollade film och hämtade barnen, de blev så gladas när vi kom men började nästan genast skrika, bråka och vara allmänt jobbiga...=)

Mamma var helt chockad, så hade de inte varit de andra dagarna...De somnade i bilen på vägen hem och vi kunde ganska lätt lägga dem i sina sängar utan att de vaknade...Känns bra! Ivkäll blir det att lägga sig snart...inget bra på tv ändå...


Stort tack till er som förgyllde våran helg! Kör nästa år igen!!! =))

 
 
Ingen bild

Jeanna

17 juli 2012 03:46

Jag hade med en riktigt rolig helg!
Det var trevligt att träffas igen efter alla dessa år :-)
Jag kom på att jag och A var hos er för 5 år sedan, ni hade lite folk hemma hos er. Har för mig att ni firade era födelsedagar. -Du fick trädgårdsredskap och fröpåsar till er nya trädgård utav mig iallafall...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ina - 9 december 2012 21:17

  Hanna och jag sov till kl 08, det gillar mycket! Ändå var Hanna trött....vi myste med Roger på morgonen innna han körde till jobbet och vi körde mot Mörrum och det årliga pepparkaksbaket! Det var klass 1 varning så jag var lite velig om jag skull...

Av Ina - 22 november 2012 21:23


  Hanna bäddade ner alexander i deras små fotöljer framför tvn     ...

Av Ina - 22 november 2012 21:20

En dag när vi var i karantän var det helt underbart väder så vi gav oss ut i skogen, gick inom Doppet och köpte kakor att fika på. Det var underbart! 2 timmar lekte vi i skogen innan vi gav oss hemåt, barnen gillade verkligen det! Hanna klättrade o...

Av Ina - 22 november 2012 21:01


  Stort grattis till Mattias och Barbara som fick en liten Walter den 17 nov!     ...

Av Ina - 22 november 2012 20:48

  Alexander har lämnat ett avföringsprov för att doktorn skulle kunna utesluta att diarréerna beror på någon tarminflammation...jag har varit lite orolig för att det skulle visa något, fick ett papper hem i veckan om att doktorn skulle ringa någon ...

Ovido - Quiz & Flashcards