Direktlänk till inlägg 10 februari 2009

utmaning

Av Ina - 10 februari 2009 20:01

 tog denna från Bella


 OM mig

1. Hur mycket är klockan just nu? 20.02

2. Namn? Marina

3. Vart bor du? Hasslö

4. Hur många barn vill du ha? jag har nu ett vill gärna ha ett till men det återstår och se...

5. Vill du gifta dig? Redan gjort men hade gärna gjort det igen!

6. Har du ätit sushi? åt några sjögräsrullar hos Mia för hundra år sen, de var goda men annars inget för mig

7. Favoritglass? nogger

8. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? inga bara musli och det har vi i kakor...

9. Humör? trött men annars ganska glad

FYRA GREJOR

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Nix

2. Har du en hund? Nej bara katt och dammråttor

3. Sover du helst själv eller med någon? kan inte sova om Roger inte ligger jämte

4. Tror du på spöken? Nej


SKULLE

1. Skulle du vilja vara längre? Ja lite alla byxor är för långa

2. Skulle du vilja väga mer? nej men vara mer vältränad

3. Skulle du vilja ha sex nu? nej är för trött men annats är det ju trevligt när man får tid...=)


KAN

1. Kan du röra på öronen? nej

2. Kan du slicka dig på näsan? nej

3. Kan du kolla i kors med ögonen? Ja tror det

4. Kan dina föräldrar lita på dig? ja det kan de

5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? ja

6. Kan du va på en fest utan att dricka? Ja.

7. Kan dina vänner lita på dig? absolut!

8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? nej

9. Kan du suga? =)

10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Beror på i vilken affär.


HAR

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Ja..

2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Nej

4. Har du någonsin haft sex med någon? ja

5. Har dina föräldrar ljugit för dig? ingen aning men det har de säkert

6. Har du varit full den här månaden? Nej det var längesen. Fest snart eller?

7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? nej då

8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nej gör det när jag ska sova

9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? på kinden isåfall

10.Har du haft sex med någon som är tre år äldre? nej Roger är 2 år äldre..

11.Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Nej

12.Har du blivit påkommen när du har haft sex? Nej men störd...

13.Har du haft sex med mer än tre personer? nej

14.Har du ljugit på någon fråga än då? näpp

Jag utmanar ALLA som läser!

 
 
Ingen bild

Jeanna

10 februari 2009 21:32

Jag har antagit din utmaning! ;o)

 
Kristina

Kristina

12 februari 2009 08:48

Jag antog din utmaning:-) kram

http://krisse.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ina - 9 december 2012 21:17

  Hanna och jag sov till kl 08, det gillar mycket! Ändå var Hanna trött....vi myste med Roger på morgonen innna han körde till jobbet och vi körde mot Mörrum och det årliga pepparkaksbaket! Det var klass 1 varning så jag var lite velig om jag skull...

Av Ina - 22 november 2012 21:23


  Hanna bäddade ner alexander i deras små fotöljer framför tvn     ...

Av Ina - 22 november 2012 21:20

En dag när vi var i karantän var det helt underbart väder så vi gav oss ut i skogen, gick inom Doppet och köpte kakor att fika på. Det var underbart! 2 timmar lekte vi i skogen innan vi gav oss hemåt, barnen gillade verkligen det! Hanna klättrade o...

Av Ina - 22 november 2012 21:01


  Stort grattis till Mattias och Barbara som fick en liten Walter den 17 nov!     ...

Av Ina - 22 november 2012 20:48

  Alexander har lämnat ett avföringsprov för att doktorn skulle kunna utesluta att diarréerna beror på någon tarminflammation...jag har varit lite orolig för att det skulle visa något, fick ett papper hem i veckan om att doktorn skulle ringa någon ...

Ovido - Quiz & Flashcards