Direktlänk till inlägg 23 februari 2009

uppspikat

Av Ina - 23 februari 2009 10:01


äntligen har jag satt upp alla fina tavlor Hanna fick när hon döptes...är dock inte så bra på att få ihop en helhet...men tycker det ser ganska bra ut! Nu fattar bara en tavellist med kort på alla kusiner och en hylla till prydnadsaker...kanske en matta oxå, vet inte vi har ju varmt på golvet men då låter det inte så mycket när hon kastar tunga saker i golvet...får se hur jag gör...man ska hitta nån man gillar oxå....=)

 
 
Ingen bild

Mia

23 februari 2009 10:18

Hoppas bara att Hanna har plats för ett litet gosdjur till också! Hittade "favoriten" häromdagen på second hand- är nu tvättad, men väntar ev. på nya knappar :-)

 
Jeanna

Jeanna

23 februari 2009 13:31

Du får lägga upp lite bilder på hur fint det blev! :-)

http://jeannas.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ina - 9 december 2012 21:17

  Hanna och jag sov till kl 08, det gillar mycket! Ändå var Hanna trött....vi myste med Roger på morgonen innna han körde till jobbet och vi körde mot Mörrum och det årliga pepparkaksbaket! Det var klass 1 varning så jag var lite velig om jag skull...

Av Ina - 22 november 2012 21:23


  Hanna bäddade ner alexander i deras små fotöljer framför tvn     ...

Av Ina - 22 november 2012 21:20

En dag när vi var i karantän var det helt underbart väder så vi gav oss ut i skogen, gick inom Doppet och köpte kakor att fika på. Det var underbart! 2 timmar lekte vi i skogen innan vi gav oss hemåt, barnen gillade verkligen det! Hanna klättrade o...

Av Ina - 22 november 2012 21:01


  Stort grattis till Mattias och Barbara som fick en liten Walter den 17 nov!     ...

Av Ina - 22 november 2012 20:48

  Alexander har lämnat ett avföringsprov för att doktorn skulle kunna utesluta att diarréerna beror på någon tarminflammation...jag har varit lite orolig för att det skulle visa något, fick ett papper hem i veckan om att doktorn skulle ringa någon ...

Ovido - Quiz & Flashcards