Direktlänk till inlägg 24 februari 2009

rossel

Av Ina - 24 februari 2009 10:03


Hanna har varit sjuk nästan sen dagis och haft rossel till och från men idag tycker jag det låter värre så jag har ringt VC de ringer upp kl 13...hon är inte alls kry lillstumpan har 38,4 i temp...tycker så synd om henne!

skulle ha åkt till K.krona med Lollo idag men det är ju bokrea så tyckte vi skulle vänta tilll torsdag....blir säkert inget då heller....

Vill även åka och hälsa på Sofia och Alice, tjejen har ju blivit 4 veckor redan! Vill gosa och lukta lite...=)

men det får vi oxå skjuta på kanske kör dit själv nån kväll...blir aldrig som man tänkt sig....


Idag är det ju semledag oxå, ska gå och köpa bullar så ska vi ha semlor ikväll!!

mums!

 
 
Kristina

Kristina

24 februari 2009 17:26

Hejsan usch så tråkigt att hon är sjuk igen, hoppas det går snabbt över. Helt ärligt orkar jag inte ringa om kvällarna när jag jobbar men nästa vecka är jag ledig så då kan jag slå en signal. kram

http://krisse.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Linda

24 februari 2009 20:41

Usch då..starckars Hanna..hon har åkt dit ordentligt!Jag var och köpte sånt slemlösande till Julia,men dom tyckte att jag skulle ringa VC först eftersom hon varit hostig och rosslig i en månad nu.Får kanske göra det imorn..Vad sa de om Hanna?kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ina - 9 december 2012 21:17

  Hanna och jag sov till kl 08, det gillar mycket! Ändå var Hanna trött....vi myste med Roger på morgonen innna han körde till jobbet och vi körde mot Mörrum och det årliga pepparkaksbaket! Det var klass 1 varning så jag var lite velig om jag skull...

Av Ina - 22 november 2012 21:23


  Hanna bäddade ner alexander i deras små fotöljer framför tvn     ...

Av Ina - 22 november 2012 21:20

En dag när vi var i karantän var det helt underbart väder så vi gav oss ut i skogen, gick inom Doppet och köpte kakor att fika på. Det var underbart! 2 timmar lekte vi i skogen innan vi gav oss hemåt, barnen gillade verkligen det! Hanna klättrade o...

Av Ina - 22 november 2012 21:01


  Stort grattis till Mattias och Barbara som fick en liten Walter den 17 nov!     ...

Av Ina - 22 november 2012 20:48

  Alexander har lämnat ett avföringsprov för att doktorn skulle kunna utesluta att diarréerna beror på någon tarminflammation...jag har varit lite orolig för att det skulle visa något, fick ett papper hem i veckan om att doktorn skulle ringa någon ...

Ovido - Quiz & Flashcards