Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Ina - 13 oktober 2009 21:28


Hanna var uppe kl 06...var ganska trött då!

Varit fint väder så vi var ute en stund och jag fick henne att sova i vagnen oxå idag!

Kom på att det var sång idag så vi gick dit, de var jättemånga där borta! Var roligt att se alla barnen men det var ingen som var så intresserad av att prata med mig... kände mig ganska ensam...Hanna var jättelugn, sa inte ett ljud och satt i mitt knä nästan hela tiden...undrade var min busiga tjej tagit vägen? Tog mest allas nappar och gav dem till mammorna hela tiden...sötnsoen!

kl 14 var jag på jobbet för vi skulle ha möte, vet inte om vi fick så mycket sagt som vi skulle egentligen. Lätt att spåra ur. Vi är en sån stor personalgrupp att man måste få in rutiner för ALLT! det finns rutiner men de är lite luddiga och många följs inte alls, det märks att det inte är någon sammanhållning utan att de blivit ihopslagna. Annat var det på "gamla" jobbet som jag saknar ganska mycket! allt flöt på bättre...jaja nu ska vi ta tag i detta så får vi se om det kan bli bättre...


Är ledig imorgon oxå, skönt! Kanske det blir en tur till K-hamn får se vad jag/vi känner för

Ovido - Quiz & Flashcards