Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av Ina - 29 oktober 2009 18:01


Hanna kräkte 2 gånger inatt. Tror inte det är maginfluensa men de rådde oss från dagis att vara hemma imorgon oxå så då är vi det. Roger ska vara hemma ont om folk på mitt jobb iomed höstlov...

Hanna har gått mig på nerverna hela dagen! Hon har varit skitjobbig rent ut sagt! vid lunch somnade både hon och jag i vår säng men det känns ändå inte som jag sovit något...ska bli så underbart att få sova på söndag men då kanske man mår lite kasst (alkohol)

Men idag sa hon blåbärssoppa! Har börjat sätta iho 2 ord och sitter och "sjunger". Hon är duktigt min lilla tjej men så otroligt jobbig emellanåt! =))


Då har mina studenter slutat, de blev godkända hoppas t6 tog vår "kritik" till sig och jobbar på det så hon blir en ännu bättre sjuksköterska när hon är klar...


Imorgon har vi inget planerat, jag får nog plugga lite eftersom jag nog inte hinner ikväll eller prioriterar bort det...=)


Hoppas ni får en trevlig helg!


Glad Halloween


Ovido - Quiz & Flashcards