Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Ina - 26 oktober 2009 20:57


Chefen hade några sprutor över så jag och min ssk syrra idag gick ner och fick oss en spruta mot influensan, verkligen på tiden!!! Tycker det är under alla kritik att sjukvårspersonalen inte fått den först!!!

Jag hatar ju sprutor men denna kändes ingenting men NU känns det, är jätteöm och svullen på överarmen (ser nästan ut som jag har muskler)

Hoppas inte jag mår dåligt imorgon när Johan och Nellie ska komma!

Av Ina - 26 oktober 2009 20:42


nej jag har inte glömt bloggen, har jobbat hela helgen så jag har inte orkat skriva!

Usch hatar jobba måndagar men idag har det ändå varit bra! Jobbat med bra människor, börjar lära känna dem nu så jag trivs bättre!


Denna vecka är det höst lov, kommer säkert vara mycket folk inne i K-krona imorgon då...ska hämta Johan å Nellie vid tåget sen tar vi en runda på stan! Tänkte vi skulle fika får se hur länge Hanna orkar bara...


Har glömt att berätta att Hanna åt  Japp i lördags, hon tyckte det var väldigt gott! =)

Så nu Emma har Hanna fått godis! =)


Har en del att plugga också så all min lediga tid kommer gå åt till det, det är MYCKET! undrar om jag kommer hinna det? känns knappt om tid...men jag tror inte man behöver skriva så mycket på varje fråga...pust!


Blev bjudna på fest hos Po och Bella! Hoppas verkligen jag får ihop det så vi kan gå!


Den 16:e nov drar jag och mamsen till Gekås Ullared! Vi kommer röja med våra kundvagnar!


Liten uppdatering för er läsare, kommer mer en annan dag!

Over and out

Ovido - Quiz & Flashcards