Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av Ina - 27 oktober 2009 21:55


Imorgon ska jag in till jobbet på avslutningfika med studenterna. Det är roligt att ha studenter men krävande också.

Jag hoppas verkligen vår student tagit till sig det vi sagt och mognar i sin roll eftersom hon snart är klar.

På måndag kommer det nya! Jag ska ha denna omgången också men sen tar jag en paus

Mys

Av Ina - 27 oktober 2009 18:55


Idag har Hanna varit på dagis mellan 9-11, de hade nallebjörnens dag då alla barn skulle ta med sitt favoritgosedjur. Hanna hade sin sovkatt.

Jag passade på att plugga en timme. gud va mycket det är! Undrar om jag hinner klart inna vi ska träffas...kommer få plugga varje kväll...men intressant är det!

Hämtade hanna med bilen och körde in till K-krona där vi mötte upp Roger, Johan och Nellie. de hade tagit tåget hit, de tyckte det gick bra.

Vi gick och åt på Subway, härligt att kunna välja precis vad man vill ha men jobbigt för mig.

Sen gick vi lite på stan, hanna orkade inte så roger och johan åkte hem så jag och nellie gick kvar. hittade 2 tröjor, provade massor men de är ju så uringade och konstiga! Kan ju hoppas jag hinner kolla i Ullared!

När vi kom hem fikade vi, hanna däckade vid 18.30 hade ju inte sovit lunch. hoppas på lite sovmorgon imorgon!

Ovido - Quiz & Flashcards