Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Ina - 22 oktober 2009 22:13


den natten hanna var vaken fler timmar upptäckte jag att hon hade utslag i ryggslutet precis ovanför blöjan så jag smörjde...upptäckte även att hon hade utslag på benet...verkar som hon fått min känsliga hud...hon ser iallfall inte klok ut på ryggen eftersom hon kliats sig där...får berätta det på dagis imorgon så de inte börjar undra...men jag funderar på vad det kan vara...har inte bytt tvättmedel eller blöjor...hon har inte ätit något konstigt...hmmm...tycker så synd om henne

Av Ina - 22 oktober 2009 22:09

Fick min bok+cd skiva hem idag. Ska läsa en kurs i Palliativ medicin 4 veckor a 30 timmar...

Pust! undrar hur jag ska få ihop detta? Får man lämna på dagis för att man ska plugga? Ingen aning får väl fråga imorgon...


Jaha då jobbar man hela helgen, är inte upplagd för det!!! hade behövt sova! Hanna är orolig om nätterna...


Hoppas ni får en trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards