Direktlänk till inlägg 17 maj 2010

heldag på stan

Av Ina - 17 maj 2010 16:35


Natten har varit sådär, hanna kom in och la och bökade halva natten och mamma hostade. Jag hittade ingen skön ställning...så man har inte sovit så mycket

Hanna sov när jag körde, konstiga unge. När man VILL att hon ska sova då sover hon inte...hon var trött efter allt bökande inatt

Kl 09 hade jag tid till barnmorskan. Alla prover va bra, magen växer som den ska men det var svårt att höra hjärtljuden, bebisen tyckte inte om att hon tryckte på magen.

Sen gick jag och klipte mig, blev ganska ok...har ju ganska vågigt hår nu så det blir inte bra något...men billigt blev det.

Sen hängde Lollo och Liv med och åt lunch. ALLTID trevligt att träffas! Skönt att kunna sitta i lugn och ro och prata och äta.

Kl 13 var det Ofelia. Tja vad ska jag säga, blev inte lugnare kände mig bara dum för min förlossning hade gått som den skulle...mmm...nästa gång ska jag fråga om Roger vill följa med.

Åkte även till Skopunkten och handlade skor till bröllopet

Väl hemma fikade vi, Hanna och mormor hade haft en bra dag.

Snart dax för kvällsmat...alltid lika svårt och veta vad man ska laga...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ina - 9 december 2012 21:17

  Hanna och jag sov till kl 08, det gillar mycket! Ändå var Hanna trött....vi myste med Roger på morgonen innna han körde till jobbet och vi körde mot Mörrum och det årliga pepparkaksbaket! Det var klass 1 varning så jag var lite velig om jag skull...

Av Ina - 22 november 2012 21:23


  Hanna bäddade ner alexander i deras små fotöljer framför tvn     ...

Av Ina - 22 november 2012 21:20

En dag när vi var i karantän var det helt underbart väder så vi gav oss ut i skogen, gick inom Doppet och köpte kakor att fika på. Det var underbart! 2 timmar lekte vi i skogen innan vi gav oss hemåt, barnen gillade verkligen det! Hanna klättrade o...

Av Ina - 22 november 2012 21:01


  Stort grattis till Mattias och Barbara som fick en liten Walter den 17 nov!     ...

Av Ina - 22 november 2012 20:48

  Alexander har lämnat ett avföringsprov för att doktorn skulle kunna utesluta att diarréerna beror på någon tarminflammation...jag har varit lite orolig för att det skulle visa något, fick ett papper hem i veckan om att doktorn skulle ringa någon ...

Ovido - Quiz & Flashcards