Alla inlägg den 7 april 2010

Av Ina - 7 april 2010 20:00

Vilken underbar dag jag, mamma och Hanna har haft idag! Vi sov till kl 07.30 idag...underbart!

Sen körde vi till K-krona. Vädret var härligt även kl 10 på morgonen. Så mysigt att strosa omkring, äta lunch och gå i de affärer man vill.

Jag hittade lite mammakläder, tunna svarta byxor, 2 amningslinne med "inbyggd" bh, ett blå/randigt långt linne. Till Hanna blev det en Hello Kitty klänning, vitaminer och ett allvädersställ nu innan det blir varmt och förhoppningsvis kan hon ha det till hösten också!  En scarves köpte jag också...och mat...så jag undrar hur mycket pengar som gått idag, massor! men oj va roligt!

Men vi var ganska trötta när vi kom hem.

Träffade på Fia också, så fin hon är med sin stora mage, bebisen kommer snart, när som helst! Fick låna 2 klänningar av henne då jag inte hittade några finkläder att ha på mig på vår jobbfest nästa torsdag, då ska vi till Harrys och se EKÖmordet. ska bli skoj!

Ovido - Quiz & Flashcards