Alla inlägg den 8 april 2010

Av Ina - 8 april 2010 10:46


Idag är jag trött! var jobbigt att shoppa igår...=)

Och inget vidare väder idag...synd! Har lite projekt i trädgården...


Ville köra och hälsa på pappa en stund men vi gör det hela familjen ikväll, bjöd in oss på middag. Tänkte vi skulle vara hemma och mysa sen ska vi sova middag båda 2...


Magen växer på bra, tycker den har växt mycket på bara några dagar...Är i v 17 denna vecka. Nästa vecka är det dax för ultraljud, tyvärr kunde inte roger följa med så jag får gå själv.

Man är inte så medveten om att man är gravid denna gången, man har fullt upp med Hanna och allt annat som händer. Är ju på jobbet ganska mycket eftersom jag jobbar 90%. Kommer inte jobba det sen med 2 barn...men tycker ändå det är roligt att jobba!

I helgen jobbar jag och då ska jag ha min T3 studen Frida med mig. Hon verkar jättegullig, bara 20 år...bara barnet...=)

det blir nog bra!

Ovido - Quiz & Flashcards