Alla inlägg den 13 april 2010

Av Ina - 13 april 2010 15:19


Går in i grav vecka 18 denna veckan, nytt UL  imorgon. ska bli mysigt!

Känner hur den lille/lilla rör sig i magen...

Många tycker att jag är stor men det syntes lika mycket med Hanna, de på jobbet såg mig inte förra gången så...på torsdag ska jag ha en tajt klänning på mig så då kommer det synas...=)

Har landat nu och börjat acceptera och tycka det ska bli mysigt med en bebis. Var chockad innan, är väl fortfarande nervös inför förlossningen men tänker inte hela tiden på det då blir man ju knäpp. Fick en tid till Ofelia men den passade inte hoppas de ringer imorgon så vi bokar en annan tid. Efter det kanske man blir lite lugnare eller inte...

Pratade även med en sjukgymnast om min ischias, kommer mest när jag gått mycket på jobbet men då gör det skitont!

Han sa att jag skulle tänka på hållningen och ta små steg...får tänka på det...

Av Ina - 13 april 2010 15:13


Inte lika fint väder idag men ändå soldis, vi har varit ute nästan hela dagen i olika omgångar.

Grannen Noah och Hanna har lekt lite.

Har även hunnit tvätta som vanligt men tar nog dammsugningen imorgon, är helt slut efter att ha sprungit efter Hanna hela dagen...Hade velat sova!!! men det kan man glömma...

Ikväll ska jag på smyckesparty hos Linda, är ju inte iväg så ofta så jag ska masa mig dit. Kanske gör något fynd...=)

Ovido - Quiz & Flashcards