Alla inlägg den 27 april 2010

Av Ina - 27 april 2010 21:07


Dagen började tidigt som vanligt, satt och åt frukost till 7.30 nyheterna...=)

Som värsta pensionärerna, Hanna tom ropar innan nyheterna börjar...

Men man hinner med ganska mycket, tvättat som vanligt, torkat ur kylskåpet- förstår inte hur ett kylskåp kan bli så smutsigt!

Vid 10.30 var vi på dagis för utvecklingssamtal. De hade inget att anmärka på Hanna var en normal 2 åring, hon var dock lite tjurig och ville inte lyssna emellanåt...HALLÅ? Vilken 2 åring gör det? Berättade att vi har det likadant hemma...

Sen gick vi hem för lunch. Hanna var skitrött så det blev inte mycket ätande för någon av oss, hon somnade i vagnen på 2 sekunder. Jag passade på att lägga mig i sängen och läsa lite, blundade lite då såklart ringer telefonen, den som aldrig ringer annars...roger blev sen...

Precis då kom pappa så det blev ingen mer vila.

När Hanna hade vaknat begav vi oss till Slottsbacken för shopping, det blev 3 par skor till Hanna, gympaskor till dagis, söta sandaler och foppatofflor. Jag hittade inget till mig, bara mssa klackar som jag ändå inte kan gå i...

Sen tog vi en (dyr) fika på Matkult. Köpte även presnt till Wiliam på Lindex och sandlådesand.

Handlade på Willys oxå, kom ihåg det mesta även om jag glömt listan hemma.

När vi kom hem grillade vi, mmmumsigt! Roger kom hem väldigt sent vid 18 tror jag...

Hanna somnade väl vid 20 tiden idag, helt slut efter shoppingen men hon var jätteduktig i affären men sen när vi kom hem trodde jag att jag fått fel unge...herregud va hon höll på!

Nu är man helst slut! Är öm i magen och har ont i ryggen...ska snart krypa ner och läsa lite..

Ovido - Quiz & Flashcards