Alla inlägg den 26 april 2010

Av Ina - 26 april 2010 19:16


Imorgon är jag ledig!!! HURRA! Samtal med dagisfröken sen shoppa med morfar...fick ganska bra lön denna månaden. nice!


Är lite trött på jobbet...går i vågor och beror på patienterna.

Ända sedan jag började jobba i hemtjänst och vården överhuvudtaget har jag fått höra saker som: någon så ung som du kan väl inte städa, lilla tösabiten, har DU barn?

Många tror jag är mycket yngre än mina snart 29 år...många äldre tycker jag ska se det positivt och tänk när du är 40 ser du ut som 30...visst kan väl vara ganska ok men nu är det ganska jobbigt!!! Man blir nedvärderad baraför man ser ung ut, jag har snart 2 barn, är gift, har hus, bil och lån....ganska många vuxenpoäng...

jag är lite extra känslig just nu oxå men det är INTE roligt att bli kallad lilla tösabiten längre! JAG VILL SE ÄLDRE UT! hur gör man det? =)

Ovido - Quiz & Flashcards