Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av Ina - 6 augusti 2010 20:53


Detta kortet blev så bra tycker jag!  


 

Av Ina - 6 augusti 2010 20:51


Hanna vill gärna prova allt som mamma gör, hon brukar tvätta sig i ansiktet och smörja in sig med min ansiktscreme när jag gör det på morgonen. Såklart ville även hon sitta i fotbad, fila sina fötter och smörja dem. Hon hjälpte även mig att smörja in mina då det är ganska svårt att böja sig...Tjejmys


 

Av Ina - 6 augusti 2010 19:24


Har börjat kolla igenom Hannas bebiskläder, vilka som jag kan använda till lillkillen. Det är en del men inte mycket. När jag och mamma shoppade häromveckan köpte vi en body till honom och Hanna köpte en nalle som ska sitta i sängen när vi satt upp den. Det är ganska bra att veta att det är en kille men jag har ändå inte köpt massor, ska köpa något att ha med till BB,  pyjamas är ju alltid bra.

Undrar när man ska börja packa BB väskan?? Förra gången gjorde man det ganska tidigt...

Av Ina - 6 augusti 2010 19:06


Ligger framför tvn och äter choklad när det är så härligt väder ute...får dåligt samvete då...

Är jättetrött men kommer inte till ro, svårt att slappna av....och inget vettigt på tv heller....

Av Ina - 6 augusti 2010 16:20

Vi sov hyfsat länge idag mysigt att äta frukost ihop! Så härligt att Roger har semester nu!!

Hanna har varit riktigt jävlig idag vet inte vad det är med henne, helt galen! Sen vänder hon och är jättesnäll några timmar sen blir hon galen igen...Grannarna tror nog jag slår henne eller nåt så som hon skriker...jag blir helt slut och det knyter sig i magen direkt...

Nu är jag hemma själv, Roger tog Hanna med till farmor och farfar för grillning. Jag passar på att hålla mig hemma och vila...är så dåligt på det bara, översocial...hade velat ha någon här och snacka med...tjejsnack hade varit superroligt! Blir ju inte så mycket av den varan längre då nästan alla kompisar fått barn....alla har sitt....


Försökte sitta ute och läsa lite men det är för kvavt, mina fötter rinner bort...så äckligt...lite svalare inne men inte mycket...


Men nu vet du om du läser, bara slå en pling!   

Ovido - Quiz & Flashcards