Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Ina - 18 augusti 2010 22:00


Tja är ju förhoppningsvis LÄNGE tills det är vinter man jag beställde faktiskt en overall till Hanna idag, det var 40% på Ellos (tack mamma på tipset) Sparade 300 kr...

Kände mig lite tidigt och dum men det var många upptäckte jag sen som också hade börjat köpa vinterkläder så då kändes det bättre igen...=)

Får se om jag kan ha min jacka i vinter då den är ganska tajt...

Av Ina - 18 augusti 2010 21:55


Fick sätta klockan idag för besöket var kl 09 hos en annan Bm eftersom min har semester...Hon var väldigt trevlig! Tyckte inte jag skulle oroa mig för sammandragningarna utan se det som gympa inför förlossningen, det kommer bli värre säger hon och flinar lite...tack för du berättar det, jag VET!

Hanna tyckte det var lite tråkigt men lyssnade på lillebrors hjärtljud och hjälpe mig upp från britsen, min duktiga tjej!

Tog en tidig lunch med Linda och Filip på Coffeehouse, trodde de skulle ha massa goda kaffedrinkar där men det var det vanliga...

Köpte ett par mjuka jeans och strumpor till lillkillen, alla Hannas strumpor är ju rosa...

Så mysigt att ha med både Roger och Hanna!

Hanna sa till mig när hon tittade på film: MAMMA! Kom och mys med mig i soffan!!! Snutteplutt

 


Ovido - Quiz & Flashcards