Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Ina - 25 augusti 2010 09:34


Idag ska jag äntligen få svar hur moderkakan ligger, om den dragit sig tillbaka eller inte...Ska bli skönt att få besked! Bebisen kan ju komma när som, hade en del sammandragningar igår...När jag lägger mig ligger jag ofta och känner efter...löjligt kanske men går vattnet gör det oftast det på natten...

Är lite spänd på hur denna förlossningen ska gå, alla säger att den kommer gå fortare än den förra, vi snackar om det när det är klart. Tar inte ut något i förskott...

Men det ska bli roligt att få se vår lille kille igen! =)


Blåser storm även idag...BRRR inget vidare alls, så det blir mys innan vi åker till sjukhuset. Ska även hälsa på min avd en snabbis oxå...Apoteket kommer få sig ett besök oxå om det inte är för mycket folk...

Ovido - Quiz & Flashcards