Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Ina - 15 augusti 2010 19:48


Vi är hemkomna från dopet för ett tag sedan...fy f-n va dåligt jag mår...det blev jättevarmt och så var det åskvärme = huvudvärk. och så trött jag är ändå satt jag ner ganska mycket men mina fötter är så svullna nu...usch mår verkligen skit!


Men dopet var jättemysigt, vilken underbar präst!

Gick in med en gitarr i handen och sjöng. Och väldigt trevlig!

Elias var jätteduktig, sa inte ett ljud utan bara tittade sig omkring.

Buffe serverades hemma hos Sofias föräldrar, massa god mat! Elias fick mycket fina presenter, såklart var Hanna med och hjälpte till att öppna....Hon åt ingenting vid maten och lite glass till efterätt, hur tjurig som helst innan vi körde hem...suck!

I bilen var det inget roligt heller.


Men det positiva var att GPS:en hittade en närmare väg så vi sparade mycket tid!


Nu blir det slappa resten av kvällen, har satt på fläkten på max vid den kommer jag sitta!

Imorgon blir det hemmamys!!!!

Av Ina - 15 augusti 2010 10:03


Inatt har vi sovit bra, jag har dock svettats som vanligt!

Så idag blir det en bra dag hopps jag, regnar lite...om några timmar ska vi köra till Söderåkra för Elias dop och Simon å Fias 30 års kalas. Är ju en bit att köra men det ska nog gå bra....


Imorgon ska vi bara va hemma och mysa

Ovido - Quiz & Flashcards