Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av Ina - 7 augusti 2010 20:17


känns inte som lördag idag, vädret har gjort mig så otroligt trött. har knappt orkat göra något.

Mamma har varit här hela dagen och lekt med Hanna så jag har kunnat vila lite. Men jag får lite dåligt samvete eftersom Hanna ändå är mitt barn=mitt ansvar så är det guld att ha någon som ställer upp!

Vi var även och plockade vildhallon som vi åt med glass, det var gott!


Nu håller Roger på och lägga Hanna, han ställer verkligen upp min man. Han är oxå en guldklimp!

När hon somnat ska vi titta på film och äta choklad...=)


Imorgon kommer syrran och barnen hit, ska bli mysigt!

Av Ina - 7 augusti 2010 10:34


Har sovit så dåligt de sista veckorna....måste vara kroppens sätt att förbereda sig och mig för vad som komma skall....även om jag är supertrött kommer jag inte till ro.

inatt gick fläkten hela natten, stackars roger har fått lägga i täcket för han fryser...

Så jobbigt när man är så varm och svettig...


Roger är på jobbet och hanna tittar på smurfarna, snart kommer mamma.

Lugn lördag

Ovido - Quiz & Flashcards