Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av Ina - 13 augusti 2010 12:02


Får se om det händer något idag då det är fredagen den 13:e....jag är inte så skrockfull, blir nog som vilken dag som helst...


Nu är det snart dax för lunch sen ska hanna och jag köra till syrran för fika. Hon har inflammation i sin häl så hon ska vila men det skulle jag vilja se....hon är med ratlös och har hundar som måste röra sig...men det var mer allvarligt än man hade trott...stackars syrran!

Sen kör vi hem efter fikan och myser med roger, han lägger spånskrivor för fullt, verkar som det är tungt han var trött när jag ringde...han ber ju inte jättegärna om hjälp heller...


Trevlig helg på er!


     

Av Ina - 13 augusti 2010 11:57


Hanna älskar att vara hemma hos mormor, där har hon ett helt rum "lekrummet" kallat med mina och martins gamla leksaker och böcker. Hon springer direkt in dit när vi kommer.

Roger och stefan skulle bygga igår så jag flydde...Även Nellie kom och Lisa och Viggo så mamma hade nästan alla barnbarnen hos sig. Vi hade en mysig dag, åkte även in till Glassbåten, hanna åt sin glass, lite av mormors och Nellies.. Ja vad ska man säga...

På kvällen åkte jag hem till fam Lagerström för lite barnpassning då de skulle på dagismöte, lilla Alice börjar dagis på måndag. Gick hur bra som helst att passa henne. Jag och Sofia kom även på att hon kunde åka med mig till Mörrum och bli hämtad där då hon skulle till Svängsta så vi lyckades trycka in 2 vagnar, 2 bilbarnstolar, en resväska+lite annat (så Roger vi behöver inte en större bil *ler*)

Väl hemma hos mamma däckade jag i soffan...blir så trött men nu är det ju inte långt kvar, kämpar på!

Ovido - Quiz & Flashcards