Alla inlägg den 11 september 2011

Av Ina - 11 september 2011 21:28

jag är med och tävla om en tavla från: jättefina och personliga. Bra att ge bort som present!

 

Av Ina - 11 september 2011 21:15


skulle importera min abilder på datorn och lägga upp bilder på overaller jag ska sälja...skulle BARA vända dem rätt då FÖRSVANN de!!! Och jag hittar dem inte!!

Jäkla skit! Roger fattade inget heller...

massa sånt som händer när jag ska lägga in bilder, att alla inte kommer med eller försvinner...irriterande är det iallfall!!

Av Ina - 11 september 2011 21:05


Igår var först Linda och barnen här och lekte en stund, sen när roger kom hem från jobbet åkte vi till fam Arvidsson för 1års kalas. Jag hade köpt små bilar i hårdplast och pussel.

God mat och god tårta. När det var dax att åka hem körde vi inom Reptil och köpte lösgodis och vidare hem till mamma där vi sov över.

Idag söndag åkte hela familjen till Eriksberg för SKTFdag eller Vison som de nu heter. Vi lekte en stund och sen var det dax för mat, så underbart gott! Efter maten åkte vi en guidad tur i buss som varade 1,5 timma...Både roger och jag funderade på hur detta skulle gå och diskuterade fram och tillbaka hur vi skulle göra men tillslut gav vi det en chans med båda barnen och det gick KANON. Hanna satt snällt och tittade ut och frågade när djuren skulle komma, vi såg vildsvin och hjortar! Alexander somnade på roger och sov nog 30-40min...sen bajsade han...shit tänkte vi men som tur var skulle vi stanna på halva vägen så vi la honom ute och bytte så snabbt vi kunde...kallt om boppen...=)

Men det gick bra och resten av turen satt han i mitt knä och slog på bordet man har framför...jag är så stolt och glad! Dagen har varit jättemysig!

När vi kom hem var alla såklart trötta men vi badade barnen i deras nya "badkar", åt pannkakor och myste innan jag begav mig till träningen. denna gången var det riktigt skoj!


         

Ovido - Quiz & Flashcards