Alla inlägg den 13 september 2011

Av Ina - 13 september 2011 20:16


Tränade i söndags, det var jätteroligt MEN idag har jag ganska ont i vaderna!! ont ont...men då vet man att det ger resultat!

Av Ina - 13 september 2011 20:04


Blåsigt och regnigt när jag och alexander var uppe vid strax innan 06...mörkt och ruskigt så jag tände lite ljus och gjorde pepparmyntsthe (något jag har fått dille på)

Hanna väckte jag efter 07 och roger kom upp innan vi gick till dagis, han mådde inte bra så han stannade hemma...

Hanna hade sina nya kläder på sig inför fotograferingen. så fin så! Nu får man beställa de kort man vill ha på nätet, får en kod man loggar in med...

Roger hade monterat ihop byrån igår så vi passade på att tömma det gamla skrivbordet och slänga MASSOR, fattar inte vi har så mycket saker överallt! Ändå rensar vi jämt känns det som...

Det blev så bra! och det ringde en tjej som ville ha skrivbordet också!!! gick hur snabbt som helst och hon hämtade det ikväll!

tjoff tjoff så var det borta! skönt!


  så här blev det!

Ovido - Quiz & Flashcards