Alla inlägg den 12 september 2011

Av Ina - 12 september 2011 19:45


Dagarna går snabbt! Idag har jag varit lite seg så jag och alexander har bara varit hemma, vi var ute en stund innan vi hämtade hanna även om det blåste så var det skönt!

Roger kom hem och var ganska dassig, näsan rinner, han har ont i käkarna och tung i huvudet MEN ändå bygger han ihop vår nya tvmöbel. Så duktig! Tror det kommer bli jättebra, massor av förvaring!


Barnen har börjat leka mer och mer tillsammans, alexander älskar när han får jaga hanna. och vill gärna vara med när hon leker med Lego (han tar sönder det hon bygger och hon skriker) då smälter mammahjärtat och man känner trots alla sömnlösa nätter och 3 års trots är det mina fina barn och jag älskar dem massor!

Mina godingar!

Av Ina - 12 september 2011 11:45


Testade en sån påse till lunch idag....fy f*n va äckligt!! Nix pix det blir inget mer sånt...

Av Ina - 12 september 2011 10:08


usch idag är man seg...hanna kom in inatt och började viska saker kommer inte ihåg vad...sen ville alexander upp tidigt, som tur var kunde hanna sova till 07...Men det hjälpte inte mycket, samma tjat vid frukosten varje morgon, det tog 1 timma att äta en smörgås idag!!! Och sen när vi skulle klä på oss för att gå till dagis kunde hon inget, skrek och höll på för att hon inte kunde...Tänk om 1 månad när man har 2 som ska kläs på...Innan var hanna jätteduktig, hon försökte iallfall nu bara sätter hon sig och skriker när hon inte får upp byxorna och sliter av sig dem igen när hon fått på dem...jag blir galen!!! Mitt psyke klarar inte sånt, jag blir rasande på henne...då är man inte särskilt pedagogisk...förstår inte varför det blivit så...avundsjuka? eller bara uppmärksamhet...jag vet inte

fick alexander att somna om ute i vagnen igen, han sover så lite och sen är han trött och gnällig tills han ska sova igen...funderar på lite kaffe, hade varit trevligt med sällskap men de flesta har börjat jobba...

Kände inte för babysången idag...

Ovido - Quiz & Flashcards