Alla inlägg den 15 september 2011

Av Ina - 15 september 2011 20:30


Farmor och ante kom vid 10 då körde jag in mot stan...Tycker det är hutlöst att betala 30kr för parkering men vad ska man göra?!?

Hanna inte göra så mycket inna jag skulle klippa mig, klippte en bra bit på längden...Blev nöjd! Hade velat göra något tufft men behöver en lättskött frisyr så...men det blev fint!

Har nog varit i alla klädesaffärer i hela K.krona...men har inte hittat något att ha på bröllopet, tycker inte det finns några fina klänningar som passar mig, tycker inte om beige och alla klänningar är beiga eller svarta...

Men tror det blir svarta finbyxor och nån snygg blus eller linne, hittade en del som jag kunde tänka mig...det är så svårt! Löjliga jag är men tycker inget passar...

Hittade 3 långärmade toppar och 2 BHar...så lite nöjd är jag ändå och så tog jag hem nya glasögon...

Farmor hade haft det bra med barnen MEN när roger skulle byta alexanders blöja var han jätteröd i rumpan så hon hade nog glömt att byta blöjan...och smörja...han hade jätteont! SUCK!

Roger är på möte ikväll så jag la hanna men det gick bra! nu sover de båda gott!

Ser inte fram emot morgondagen men...


over and out

Av Ina - 15 september 2011 09:50


När man har små barn är det svårt att få en stund för sig själv förrutom när de sover då...

Idag ska jag ha nästan hela dagen för mig själv, ska in till stan och shoppa och klippa mig! Hade dock velat ha någon som smakråd...men nu jobbar de flesta så jag får klara mig själv OM jag ens hittar något till bröllopet...har en lista på saker jag måste köpa...ska gå i de flesta affärer jag vill...=)

Känns lite lyxigt, inte så ofta man har tid att gå omkring bara...I eftermiddag hämtar jag mannen på jobbet, han är bättre nu så...lite eländigt har det varit...inte lätt att vila med 2 busar som stojar omkring hemma....men lite vilade han iallfall! Barnen tyckte omatt ha honom hemma!


får väl lägga in en bild ikväll på klippet...=)

Av Ina - 15 september 2011 09:41


Imorgon kl 13 avlivas Sessan, vi har pratat fram och tillbaka om detta ganska länge. Roger är ju allergisk, vi har inte tid med henne och nu har hon börjat kräkas igen...det är ett VÄLDIGT svårt beslut för vi har ändå haft henne i 10 år men nu är det inbokat... 


   

Ovido - Quiz & Flashcards