Direktlänk till inlägg 25 maj 2012

sjuklingar

Av Ina - 25 maj 2012 21:39


mamma blev sjuk efter hon kommit hem från Irland, hostat och haft feber något som hon har väldigt sällan. Hon gick till doktorn- dubbelsidig bihåleinflammation och början till lunginflammation...inte alls bra! Nu börjar hon bli bättre när hon ätit antibiotika några dagar...lilla mamsen!


Lillebror är inte heller bra, yr, trött och ont i benen. Han har varit och tagit prover och ska ta Revaxör i öronen (jag hade också mycket öronvax när jag utredde min yrsel och när man spolat med det så försvann yrseln, en del iallfall) han har även haft en färsting så doktorn funderar väl på om det är borrelia, det får han veta när provsvaren kommer. Hoppas på något snabbt, lätt åtgärdat. Tror min käre bror behöver vila! Han snickrar, målar och donar mycket...bra att göra något man tycker är roligt men man behöver vila också!


Och syrran ska snart operera sin andra hälsporre, hon har väldigt ont! Den andra foten hon opererat har blivit bättre så vi håller tummarna att det ska gå bra även med nästa fossing. hon går ju mycket så hennes fötter måste funka! =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ina - 9 december 2012 21:17

  Hanna och jag sov till kl 08, det gillar mycket! Ändå var Hanna trött....vi myste med Roger på morgonen innna han körde till jobbet och vi körde mot Mörrum och det årliga pepparkaksbaket! Det var klass 1 varning så jag var lite velig om jag skull...

Av Ina - 22 november 2012 21:23


  Hanna bäddade ner alexander i deras små fotöljer framför tvn     ...

Av Ina - 22 november 2012 21:20

En dag när vi var i karantän var det helt underbart väder så vi gav oss ut i skogen, gick inom Doppet och köpte kakor att fika på. Det var underbart! 2 timmar lekte vi i skogen innan vi gav oss hemåt, barnen gillade verkligen det! Hanna klättrade o...

Av Ina - 22 november 2012 21:01


  Stort grattis till Mattias och Barbara som fick en liten Walter den 17 nov!     ...

Av Ina - 22 november 2012 20:48

  Alexander har lämnat ett avföringsprov för att doktorn skulle kunna utesluta att diarréerna beror på någon tarminflammation...jag har varit lite orolig för att det skulle visa något, fick ett papper hem i veckan om att doktorn skulle ringa någon ...

Ovido - Quiz & Flashcards