Direktlänk till inlägg 10 juli 2012

Var är sommaren!!???!!

Av Ina - 10 juli 2012 20:58


Detta vädret är ju helt otroligt! så trist och tråkigt!

Idag har det varit mulet och blåst ganska mycket...vi lånade Gottes släp så vi har rensat förrådet, blev ett helt släp av skit...känns så bra att rensa ut...fattar inte varför man sparar vissa saker...sen finns det saker som man inte vill slänga, minnen men var ska man förvara dem? Ibland hade det varit bra med en vind eller källare men då hade man bara sparat ännu mer...

Så idag har vi bara varit hemma, hanna har bråkat en hel del så idag fick hon tv och datorförbud, hon har fått en gammal bärbar dator i sitt rum som hon kan sitta och rita på...jag personligen tycker det är helt onödigt men roger tyckte att likväl som den bara låg och skräpade kunde hon ha den...hanna är såklart glad...

En energikrävande dag, är ganska trött...natten var inte så bra heller då alex hade kissat ner hela sängen så han fick sova hos oss och låg och drog i mitt hår hela natten...zzzzz

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ina - 9 december 2012 21:17

  Hanna och jag sov till kl 08, det gillar mycket! Ändå var Hanna trött....vi myste med Roger på morgonen innna han körde till jobbet och vi körde mot Mörrum och det årliga pepparkaksbaket! Det var klass 1 varning så jag var lite velig om jag skull...

Av Ina - 22 november 2012 21:23


  Hanna bäddade ner alexander i deras små fotöljer framför tvn     ...

Av Ina - 22 november 2012 21:20

En dag när vi var i karantän var det helt underbart väder så vi gav oss ut i skogen, gick inom Doppet och köpte kakor att fika på. Det var underbart! 2 timmar lekte vi i skogen innan vi gav oss hemåt, barnen gillade verkligen det! Hanna klättrade o...

Av Ina - 22 november 2012 21:01


  Stort grattis till Mattias och Barbara som fick en liten Walter den 17 nov!     ...

Av Ina - 22 november 2012 20:48

  Alexander har lämnat ett avföringsprov för att doktorn skulle kunna utesluta att diarréerna beror på någon tarminflammation...jag har varit lite orolig för att det skulle visa något, fick ett papper hem i veckan om att doktorn skulle ringa någon ...

Ovido - Quiz & Flashcards