Alla inlägg den 1 juni 2012

Av Ina - 1 juni 2012 21:32


Torsdagen efter jobbet spenderades en stund hos optikern...de var klara med mina glasögon! Men hade tyvärr inga linser hemma med mitt brytningsfel så på fredag nästa vecka ska jag prova linser för forsta gången...lite nervigt, gillar inte pilla med ögonen...Vi får se hur det går, kanske blir helt såld och vill ha dem jämt...

Blev lite yr av de nya glasen, men det gick bra att köra hem. känns konstigt att ha dem de andra glasögonen var mindre och runda, dessa känns stora...så svårt! Har inte så mycket att välja på heller då jag måste köpa på barnsidan...men jag tycker de blev bra, kommer nog vänja mig snart. Ska bli roligt att se om de man träffar märker något....

nu vet ju en del det pga bloggen men de som inte läser här...=)

Av Ina - 1 juni 2012 21:15


Sååå skönt att vara ledig idag men varit sååå trött! Vädret var ganska bra på morgonen, soligt men blåsigt...på eftermiddagen och kvällen har det regnat rejält...fan! Hoppas det regnar över idag så det blir bra imorgon!!! Nu är det juni nu vill vi ha SOMMAR! Skitväder! Det enda positiva är att man slipper vattna...=)

Mamma och pappa har varit här idag, vi grillade och åt jordgubbar, så gott!

Det blir lite surf en stund till sen sängen, är så trött!



Grattis Lisa på födelsedagen!

Ovido - Quiz & Flashcards