Alla inlägg den 11 juni 2012

Av Ina - 11 juni 2012 21:48


Jobbat långhelg...har inte haft tid att uppdatera bloggen...

i fredags provade jag linser för första gången i mitt liv...var nog lite kaxig innan och tänkte: det här kan väl inte vara så svårt...men det var det! Jag har så små ögon och mina linser är tydligen större än andra så det var inte lätt alls, sen försvann optikern som "övade" med mig och jag bara jahapp vad gör jag nu då...men tillslut så fick jag in den, häftigt att kunna se utan glasögon sen skulle jag få ut den...inte lätt det heller...ska dit igen på fredag och öva då kanske jag får med dem hem...

Lördagskvällen spenderades hos fam Ahlér i Asarum, grillade korv och åt jordgubbar, mycket gott! Barnen lekte ganska bra och de höll ut ändå till 22 vilket är sent för oss men vi fick sova till lite över 7 igår söndag!! NICE det kan vi vänja oss vid! =)

Söndagen spenderades med Po och Bella och brunch, mycket gott och trevligt! Alla var lite trötta men det kändes skönt att bara vara då inte göra speciellt mycket utan umgås i lugn och ro (om man kan säga det hemma hos oss-familjen kaos!) Fick tyvärr bryta upp och köra till jobbet...

Idag är det måndag igen och vi har haft en riktigt bra dag på jobbet, våra sommarvikarier har intro och de är taggade att jobba så varsågod säger jag, kan man glida runt lite...=)

Var på möte med det palliativa teamet, vi ska ha sammarbete med dem till hösten, lite utbildningar och träffar och jag blev tillfrågad om jag ville vara med, kul!

Är så fruktansvärt trött men jag asade mig ut på en promenad med grannen Anna, man får passa på när det är bra kvällsväder!

Så nu ska jag krypa till kojs, hoppas på att få sova till 6-7 imorgon...SNÄLLA!!! =)

Ovido - Quiz & Flashcards