Alla inlägg den 24 juni 2012

Av Ina - 24 juni 2012 21:04

  ingen jättebra bild men den enda jag har just nu med de nya glasögonen

Av Ina - 24 juni 2012 20:59


Vet inte riktigt vad jag ska göra med linserna...lyckas sätta i dem och ta ut dem ganska snabbt och smidigt men jag ser ju inget!!! Ser jättesuddigt med dem och nu har jag haft dem ett tag men det blir inte bättre och när jag sätter på mig glasögonen blir jag jätteyr!

Tror jag ringer optikern imorgon och rådfrågar...

Av Ina - 24 juni 2012 20:56


Då har min första semestervecka gått, vädret har väl inte varit toppen men det är ändå skönt att vara ledig! Och nu är roger ledig med oss också!

Imorgon ska roger köra och hämta en hylla som ska vara i Hannas rum, kommer bli superbra! Sen kommer fam Olsson och myser! roligt att äntligen träffa dem!

Tisdag ska jag till Gekås Ullared! nice!

Onsdag har vi inget plnaerat

Torsdag lämna bilen

Fredag begravning (tror jag ska åka dit)

Lördag skulle roger på grillfest

Söndag fira några i fam Arvidsson som har/fyller år och då är det 1 juli!! Helt sjukt så snabbt det går!

Av Ina - 24 juni 2012 20:50


Vädret var ganska ok fram till kvällen! Jätteskönt att barnen kunde vara ute det mesta av tiden!

Våra gäster kom kl 12 då vi började med matjesill (köttbullar) potatis och alla tillbehör, efter vi ätit skulle vi dansa kring midsommarstången men när vi kom dit började de packa ihop...lite snopet men barnen dansade lite själva.  Dagen gick väldigt fort och vid 21 tiden drog sig alla hemåt. Vi la väl oss lite efter 22 skönt men ändå lite "tidigt" för att vara midsommar. Men det var skönt att vakna dagen efter och inte vara speciellt bakis eller trött!


Tack fam Lagerström och Nilsson för att ni gjorde dagen så mysig!


           

Ovido - Quiz & Flashcards