Alla inlägg den 7 juni 2012

Av Ina - 7 juni 2012 21:00


Skattepengarna har kommit! NICE!

Av Ina - 7 juni 2012 20:27


Jag har en tendens att skjuta fram olika saker, tänker gör det senare, då brukar det vara försent och då kommer det dåliga samvetet!

Mammas kusins man är väldigt sjuk i cancer och har ca 2 dagar kvar att leva...jag har tänkt hälsa på honom när han låg i K-krona men det har inte "hunnits" med....tänkte hälsa på honom nästa vecka då jag och barnen ska till mamma men då är det nog försent, sen känns det "löjligt" att komma nu när han är döende, skulle ha hälsat på tidigare! Men tiden går och det är fult upp hela tiden, bortförklaring kanske....

Känns iallfall jättejobbigt att han är döende

Av Ina - 7 juni 2012 20:24


Mår verkligen inget vidare idag, trött och nere. känns som barnen bara har jävlats hela dagen- stackars mamma som varit här på besök!

Hanna tjatar hela tiden om allt möjligt, säger jag nej skriker hon och gråter. tycker det är tråkigt att vara hemma och vill springa in till olika grannar hela tiden! Det går ju inte!

Alexander sov knappt 30min och bara springer när man är ute, överallt och inte där han ska vara....

Så nu sitter jag här med choklad och huvudvärk, äter sällan godis endast när jag har mens och är stressad...som nu!

Ovido - Quiz & Flashcards