Alla inlägg den 27 juni 2012

Av Ina - 27 juni 2012 16:02

Vi körde strax innan 05 på morgonen, jag var ändå ganska pigg skulle ju få shoppa loss! =)

Kom fram 8.30 perfekt fick parkering närmast och lite folk i affären.

Skulle ju egentligen inte ha något men det slank ner lite allt möjligt, köpte faktiskt en del presenter, man tjänar ju en hel del på många saker!

Barnkläderna har fått ett eget plan, det var verkligen perfekt då jag handlade till mina barn och present till Sixten. Så mycket gulligt till bebisar att det var svårt att välja!

Hanna fick några leggings, nån t-shirt, ny pyjamas och nattlinne, trosor men när vi packade upp dem såg de små ut...

alexander fick några byxor, kalsonger, pyjamas...

Köpte en del födelsedagspresenter som alexander ska få...


Solen sken när vi kom ut så vi passade på att äta glass och njuta av att det faktiskt är sommar!


Vi gick inom Sko Boo, hittade ett par Eccosandaler i min storlek brukar aldri ha tur...men jag tjänade 300kr!!! NICE! så nu har jag nya jobbskor, äntligen.

Bilen blev verkligen full, tur Tove hade tagit med takboxen.


trodde nog att vi skulle vara hemma lite tidigare var hemma efter 20...såå trött! men nöjd!

Ovido - Quiz & Flashcards